Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 09:28 - Добро да ти е утрото. слънчице!
Автор: evlogia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 457 Коментари: 0 Гласове:
0



Още витаех блаженно в страната на сънищата, когато с "третото си ухо" чух пронизващ звук.
 Споко! Не беше атомна бомба.
 Не бяха и дружелюбни "извънземни"!
На събудителя, автоматически се беше влючил пилещия нервите бутон за известяване новия ден!
   Превъртях се 3 пъти в леглото, като ловък акробат, Изпъшках, сбръчках нос, и като в забавен кадър се надигах от топлата постеля.
  С олюляваща стъпка, безпрепятсветно се добрах до банята.
 Престоя в нея, едва ли е интересен, така че продължавам нататък.
  Освежена, пристъпих към втория ритуал - силна доза кофеин.
  Отворих прозореца.
  Нежният, свеж, леко хладен, утринен ветрец, ме дари с целувка.
   Зареях поглед към синьото небе, осеяно с бели облачета.
  Предвкусвах прекрасния пролетен ден.
  
  Събудих и комютъра.  Изсвири като скакалец, а сетне,  забръмча тихо и нежно.
   След още 3 движения на ръка и мишка, влях и божествен нектар в душата, изливаш се от  любима музика!
  Погледах периферно листата на Кю то!
  Единствен зомбито-пиеница зеленееше в него.
  Всички нормални още спяха сладък сън.
 Или се занимаваха с "тежък физически труд"? Кой знае!!!
   
   Мразя да приказвам сутрин рано.
  Проронвам по дума на кучетата, да изчакат още малко с разходката.
  Да, ама не!
  Кучета дали могат да псуват?
  Ей, го, шопара дебел Сивчо, с тегло има- нема над 45 кг, ме е зяпнал като Кашпировски, и телепатично ме кара да се чувствам гузна.
   Е, да де! Ама нали аз съм шефа, ще чака, поне кафето да изпия!
 
   Ех, този кучешки поглед!
  Ще те изоставя дневниче, заради него.
 
   Отново ще дойда.
 Не отивам на неоткрита планета,я!
  Само да "полеем" игрището, и да наджафкаме качесвено, я враждебно мъжко куче, я някой клошар!

   Дълга ме зове! До скоро!
    



 
 
  
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evlogia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16763
Постинги: 9
Коментари: 12
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930