Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 01:21 - Тиха лудост ме държи
Автор: evlogia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
0



Зарязах блога! Защо е мноооого дълго за обяснение! При мен нещата не спират и за миг. Няма минута скука! А не ми е привично да редя срещи, мисли и подобни лични скърби, радости, воли или неволи! Някак тъпи ми седи! Спомних си третата си любима професия на масажист и от известно време пак я хванах за "шлефера"! До тук добре! Но ме изцеждат отрицателните люде, да не кажа енергийните вапмири! И съм малко като от друг свят! Не точно нашия и не точно небесния нещо едно такова, завъртяно, отнесено, ходя като леко лудичка! Зная как да се пазя но лошо е че не става моментално! Тъй като съм нестандартна масажистка! Демек - мразя всичко общоприето - разни салони за красота и масажи под час - 40 мин гръб - 12 или повече пари! Айде нема нужда! То това си е чиста проба изнудване без да помогнеш на човека! Имам предвид че колежките, практикуващи подобни масажи за мен са събирачки на пари! А съм от тези, дето примерно за 30 лв правя масаж че 40 или час време а, срам ме е да кажа - часове! Не парите са важни, а човека! По ме е грижа за него! Искам на следващия ден, когато се обадя и го питам как се чувства, да каже - това не съм аз а друг! Защо ли казвам всичко това? За да ми олекне! Да премине, и изчезне болката, която приемам на този, когото масажирам! Заради зравето-моето, което давам на болния! Кое е в крайна сметка по-важното? Парите ли? Едва ли! Намирам щастие в откровението да ми кажат - лека съм като перушинка, много благодаря, ти си вълшебница! Въпреки че последното определение ме смущава! За мен човек може да е щастлив когато дарява любов на околните! Сигурно съм луда! Но така се чувствам безкрайно щастлива и не ми трябва друго! Нито несметни богатства! Нито лъже приятели! Едно кратко "благодаря" и една неподправена, слънчева усмивка! Ха! Глупачка, като мен какво ли свястно може да сподели с обществения си дневник? Надявам се, че хората си имат много по-сериозни занимания, отколкото да четата невчесанитие ми и може би неграмотни размишления! А който съвсем случайно си е загубил времето и търпението да прочете всичко до тук - да е жив и здрав и много усмивки и щастие! Чао за сега! Пак ще дойда може би, скоро или ........не! Кой знае!


Тагове:   МЕ,   лудост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evlogia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16769
Постинги: 9
Коментари: 12
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930