Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2008 02:12 - Здрасти!
Автор: evlogia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 565 Коментари: 1 Гласове:
0



Като личен дневник, дори и обществен! а то това понятие е доста разтегливо..."обществени" размисли...не бива ли да си ми другар?
   От тези, споделящи чувствата? Преживяната радост или мъка?
   Много места съм видяла. Познавам й хората.
  Дори преди години, имах и доста кандидати, да разгадавам и близкото им бъдеще.
  От невръстно детство, се увличах по всичко,свързано с харектера и съдбата на човека.
   И колкото повече ги опознавах, се оказваше, че прекалено си приличаме един с друг!
    Едни са гоределиви и надменни!
     Други - привидно се криеха зад маските на скромността, и приятелството, но те бяха най-подлите и опасните!
    Болката! Тя беше около всички нас!
   Омразата! - О, бих я нарекла -движеща сила!
   Любовта ли?
    Питаш какво е тя? Къде е? Кога и как идва?
   Труден въпрос! Защото, любовта, е не онази, плътската, похотливата, търсеща да взема, а не да дава!
   Тя не е, нито във русата коса, сините очи, тънката снага!
    Тя не е във външността, а е дълбоко в сърцето.
   Заспала! Чакаща, да намерим истинската й същност!
      Истинската любов, когато даваш, без да искаш в замяна.
 Когато убиваш собсвения си егоизъм, заради онзи, когото обичаш!
   Любовта, е сродница на небето!
   Любов е името на Триединия Бог!
   Любов е - себеотдаването!
   Любов, е - да обичаш и враговете си. Да не различаваш дрипавия от богатия!
   Красивия от грозния!
   Да търсиш красота под външната обвивка, наречена човешко тяло...
   Да я виждаш и намираш с духовните си очи!
  
   Защо почти всички си мислят, че пъшкането под завивките и лудия секс е любов?
   Защо бъркат телесното, животинско удоволствие с пречистата любов?
 
      Бих написала още за любовта,какво е, или какво не е, нооооо.......
   днес - 5 април остарявам, или помъдрявам, или оглупявам с още една година...
      Ден за размисъл, не за безсмислено веселие!
  Ден за тъга, че се приближавам към неизбежната смърт все по-близо!
       Не съм отчаяна.
  След като съм се родила, си мисля,че не е само за да ям, пия, да се веселя, да си нося новите дрехи.
     Зная, че имам предназначение.Както и всички родени под слънцето човеци.
   Зная, че този живот е голям дар.
  И не бива да го погубвам в безсмилие.
   Не бива, да правя неща, за които ще съжалявам!
      Зная, защо съм тук, на земята!

         Благодаря ти, Господи, че ме търпя до този ден, и ме пази от мен самата, изтръгни злото, и ме води към добро и светлина!
  


Тагове:   Здрасти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Поздравления!
05.04.2008 04:50
Искрена изповед и истински думи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evlogia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16780
Постинги: 9
Коментари: 12
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930